آیا راهی برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

آیا راهی برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد

به طور کلی، یک بار بیماری کلیوی پیشرفت به نارسایی کلیه، دکتر بیمار به دیالیز، با این حال، دیالیز به عنوان رایج ترین روش از نارسایی کلیه در آن فقط می توانید برخی علائم این بیماری از بین بردن اما می تواند این بیماری را درمان نمی توصیه خواهد کرد. پس از آن، به هیچ وجه به درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟
چرا دیالیز می تواند به نارسایی کلیه را درمان نمی؟
دیالیز یک جایگزینی کلیه است، آن را می توانید برخی از نشانه های نارسایی کلیه با انجام بخش هایی از کار کلیه تسکین. اما علاوه بر آن، می تواند چیزی در مورد حفاظت از کلیه ها را از آسیب بیشتر انجام دهید، به ترمیم سلول های کلیه آسیب دیده اشاره نمی کند. پس از آن می تواند نارسایی کلیه از ریشه آن را درمان نیست.
آیا راهی برای درمان نارسایی کلیه وجود دارد؟
نارسایی کلیه به عنوان مرحله پیشرفته بیماری کلیوی، آن را سخت به درمان است، بدون توجه به در گذشته و نه در روز ما. با این حال، در صورتی که بیماران می توانید درمان به موقع انجام می دهند می تواند بیماری خود را کنترل کنند، حتی آن را به برخی از درجه معکوس می باشد.
داغ فشرده درمان به عنوان یکی از نوآوری از گیاهان دارویی طب سنتی چینی می تواند کمک به بیماران تحقق اهداف فوق با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها از آسیب بیشتر تشکیل می دهد.
چگونه می توان داغ فشرده درمان درمان نارسایی کلیه؟
همانطور که در بالا ذکر شد می تواند این بیماری با تعمیر کلیه های آسیب دیده و حفاظت از آنها را از آسیب بیشتر را درمان کنند. این چهار عملکرد اصلی که ضد التهاب، ضد ترومبوز، ضد انعقاد و بزرگ رگ های خونی می باشد. توسط آن دسته از توابع آن می تواند گردش خون ترویج و محافظت از کلیه از آسیب بیشتر، در نتیجه به بهبود عملکرد کلیه است.
اگر شما علاقه مند در داغ فشرده سازی درمانی و یا می خواهید برای درمان نارسایی کلیه بدون دیالیز شما می توانید ایمیل به ما به ما ارسال و یا ترک پیام، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
ایمیل ما: kidney-treatment@hotmail.com





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 31 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: